Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hug0

hmm..

hlavne to nepochopil Parobek.

Topol se sefacto ve spravnou dobu "uklidil" a diky tomu ODS jen ziskala. Jirka to nedomyslil a tusim ze mu to nedoscaklo ani nyni a sel do voleb ktere diky nemu dopadly pro CSSD bidne. kdyby vcas ustoupil, o kolik % hlasu by meli socani vic?? 10%-12%?

0/0
6.11.2010 16:08

Jan Vrana

Pochopil to podstatne

 (ze pan Topolanek byl abnormalni křupan) a bylo to tak dobře. Navic pochopil i to, co dodnes jeste mnoho lidi nechape: Pan Topolanek byl jen polovinou dvojice Topolanek-Paroubek nebo - jak chcete - Hugo & Boss, pred kterou nas ochranuj Panbuh. Po odtopolankovani politickeho prostoru ztratil ten druhy z povestne dvojice 90% sveho pochybneho charismatu a dnes vzbuzuje temer soucit.

Rozesmal me legracni vyrok pana Marese "... Topolanek se omluvil obcanum dopisem..." , tedy MS-Word dokumentem, pod kterym je podepsany nejaky Schmarz (asi ten Martin) a ktery mozna psal jeste nekdo třeti, jak je notoricky znamo. Omluva hodna Topolankova křupanstvi mne v zadnem pripade nedojima. 

0/0
6.11.2010 15:04

martin_simek

Re: Pochopil to podstatne

Pane Vrano, bzne pouzivam el.dokumenty rodiny MS Office a bezne po mne zustane v sablone cizi "podpis", coz neznamena, ze jsem ty dokumenty nespachal ja > usuzovat dle toho, ze je psal nekdo jiny, ani mate na to pravo, ale jako dukaz krupanstvi to, prosim, nevydavejte ;-(

0/0
8.11.2010 20:09

Jan Vrana

Re: Pochopil to podstatne

Vy nejste predseda vlady (alespon o tom nevim) a nemate k dispozici cely tym omluvářů, takze se omlouvejte jak uznate za vhodne. Mimochodem, křupanem clovek bud je nebo neni. Pokud opravdu je, nerozhoduje o tom nejaky jednotlivy "dukaz".

0/0
9.11.2010 14:13

dannny

Autore, já si zase vůbec nejsem jistý, jestli jste

pochopil, čím se asi tak může cítit uražený Jan Fišer. Když o Vás někdo řekte: Jo, ten Mareš, on není moravák, členem žádné menšiny, on je to Čech, a přitom je to normální křivák a podvodník. Čím pak se asi budete cítit dotčen? Tím, že někdo posuzuje Vaši příslušnost ke skupině obyvatelstva nebo poněkud neférově hodnotí Vaše osobnostní kvality? A vůbec, co si myslet o člověku, který dává jisté osobnostní defekty do spojitosti s příslušností k nějakým skupinám? Vykašlete se na politiku, ze strany Fišera je to normální lidská reakce...

0/0
4.11.2010 10:50

celoush

tak tak

Naprostý souhlas R^

0/0
4.11.2010 10:19

Kalúsek

Nebezpečná média

Novináři jsou nebezpeční jak cyklon B v Osvětimy,proto to chce zákon o odpovědnosti novináře,který ůmyslně zveřejňuje nepravdivé nebo zavádějicí informace.Chce to prostě bič na neodpovědné novináře!!

0/0
4.11.2010 10:17

Jan Vrana

Re: Nebezpečná média

Pane, vi jste mě ůplně dostal. Nejste nahodou sam novynář?

0/0
6.11.2010 15:08

Profesor

Negramotnost populace je šokující

I z reakcí na jiné blogy je patrné, že většina populace má problém porozumět psanému textu. Ta dezinterpretace je opravdu evidentní. Bohužel dost lidí to dezinterpretovalo záměrně, ovšem ještě více to ani nepochopilo. Je jenom smutné, že volební právo mají všichni stejné. ;-(

0/0
4.11.2010 10:03

Hell2

Re: Negramotnost populace je šokující

R^R^R^

0/0
4.11.2010 10:11

boris.pouzar

Re: Negramotnost populace je šokující

Mr.Tupohlávek má jistě radost,že patříte mezi ty,co ho pochopili.

Souhlasím s Vámi v tom,že by mělo být uděleno volební právo diferencovaně mezi ty,kdo Tupohlávka pochopili a mezi ty,kteří nepochopili.

0/0
4.11.2010 11:14

Já, Claudius

Ať čtu

tu inkriminovanou Topolánkováu větu odpředu dozadu a zase zpátky, došlo mi jediné. Ten výrok nemá ani hlavu ani patu.

0/0
4.11.2010 10:02

ROSES_LIVE_RESURRECTION

Re: Ať čtu

to ovsem neni predmetem clanku/diskuse

0/0
4.11.2010 10:19

boris.pouzar

Re: Ať čtu

Přesně tak,směřuje někam mezi - zřejmě do pr....

0/0
4.11.2010 11:16

acvil

...souhlas a karma...!!!

...jen k té komunikaci s médii - je těžké komunikovat s někým, kdo potom napíše nebo vhodným sestříháním udělá z čehokoliv pravý opak, aniž by nesl jakoukoliv odpovědnost. A nějaká omluva od médií po dvou letech už skutečně nikoho nezajímá. Mně osobně je 100x milejší politik, který řekne to, co si myslí, aniž by to zaobaloval do spousty balastu, jen aby to bylo přijatelné...někdo tomu může říkat "buranství", já tomu říkám "jasná řeč"...stačí se podívat, co dokázala média vsugerovat veřejnosti  - nebo alespoň té její části, která dokáže přečíst maximálně titulky v novinách - o Fischerovi. Z tohoto pružného (čti: bezpáteřního) úředníka se jim povedlo vytvořit málem nového proroka - přitom  jeho vláda byla jen udržováním pacienta (státu) v kómatu, nedělala prostě nic - a byla novináři vynášena do nebes...Rv

0/0
4.11.2010 9:46

ROSES_LIVE_RESURRECTION

Fischer zase uhnul a paroubkoví vepřo knedlo zelo tu zase

exhibují v diskusi

0/0
4.11.2010 9:40

boris.pouzar

lampasák

Je pouze a jen problém toho lampasáckého zupáka,že se nikomu nechtělo tam a zpátky spekulovat,co že nám to vlastně chtěl říci.

Jeho slovník,vystupování a schopnost konsistentně vyjádřit co vlastně chce říci odpovídá úrovni důstojnického sboru bývalé Českosloveské lidové armády.

Budu-li opravdu pečlivě analyzovat,co vlastně sdělil ( v tom inkriminovaním výroku),tak k podobnému názoru, jako autor blogu, tak jednoznačně nedospěju.

Prostě když neumím mluvit přiměřeně situaci a lidem kolem mě,tak radši držím hubu.

A propos - jestli tenhle primitiv dostane tu trafiku v meznárodní energetické agentuře,tak jen abychom nesvítili loučemi ...

0/0
4.11.2010 9:25

neuman

Nezlobte se pane autore

Nezlobte se pane autore, ale Váš článek je čistá ukázka hanebnosti části tisku, médií, novinářů, vysílatelů nebo jak chcete. Právě s touto hanebností Topolánek, kterého nemusím, bojoval. A Vy se stavíte na jeho stranu, ale současně mu vytýkáte aroganci k tisku, médiím, novinářům, vysílatelům, protože podle Vás je to Váš jediný zdroj poznání o politicích a politice. Takže jak to je? Tisk lže (jak jsme si předvedli). A my máme být k prolhanému tisku uznalí, protože jejich lež je naším jediným zdrojem? Nerozumím tomu.;-€

0/0
4.11.2010 9:23

yxarinka

na karmu...

... je pouze první půlka textu Rv

0/0
4.11.2010 9:13

adner

Karma...

...a za mě podpis pod tento názor. Sám bych to nenapsal lépe. Už jen proto, že nepíšu ;-D

0/0
4.11.2010 9:05

mazlikuzlik

Ale jistě...

Topolánek Židy ani homosexuály neurazil, jen rád, jak je to u něj obvyklé, žvaní.

Myslím si ale, že Fischer dobře ví, co Topolánek řekl. Přesto existuje typ lidí, kteří v citlivých otázkách nepřipouští vtipkování, lidové filozofování nebo buranství... Toť vše...

Nakonec mě je to celkem jedno, protože jsem rád, že Topolánek (i Paroubek) jsou pryč. Podle mě to zklidnilo atmosféru...

0/0
4.11.2010 8:39

Niemad

Re: Ale jistě...

R^

0/0
4.11.2010 11:32

Lady Humussprey

Úspěch korunuje dílo a to se zdařilo. Topolánek vyletěl

Další krásný zážitek, když vyčichli i KDU a Zelení. Mohlo to být ještě daleko lepší, ale člověk nemá žehrat a být vděčný i za to málo.

0/0
4.11.2010 8:33

DMf

Perfektní

Prostě perfektní, kdyby jste měl dole kolonku na podpis, tak bych Vám tohle hned podepsal. Je vidět jak tupě a slepě zde lidé věří médiím, které jsou schopné překroutit cokoliv jakkoliv. A co je smutnější, že lidé snad už neumí poslouchat, číst a používat svůj vlastní mozek.

Díky za tento článek.

0/0
4.11.2010 7:45

stip

Re: Perfektní

!R^

0/0
4.11.2010 8:44

Reeve

Jo, jasně, ale...

Máte pravdu. Ale přece jenom jedna věc mně na tom vadí: Že vůbec cítil potřebu zmínit Fischerovo židovství, jako by to byl podobný "cejch" jako homosexualita. Kdyby prostě jen řekl, že Fischer není gay a je srab ještě větší než Slamečka, bylo by to OK (pomineme-li fakt, že si vrcholný politik pouští hubu zcela volně na špacír před cizími lidmi a s vědomím, že je natáčen).

0/0
4.11.2010 7:44

FanFanTulipan

...

Je to tak, jak jste napsal. A přitom stačí používat selský rozum. Co to je? A Kefalín, čo je to také absůrdné? :-)

0/0
4.11.2010 6:00

honzour1

Karma

Díky za pěkný článek. Topolánka měli odstranit už dávno nebo spíš ani neměli zvolit (z různých důvodů od uznání Kosova přes křupanství a mediální neobratnost, přes různé Dalíky a jiné "podnikatele" až po neslavný konec jeho předchozího "podnikání"), ale udělat z něj nepřítele Židů a homosexuálů jen proto, že je křupan a neumí mluvit, to je přece nehoráznost.

0/0
4.11.2010 5:10

tygřice

Je to tak

Jakkoliv Topolánkovo plácání bylo hloupé a premiéra nedůstojné, souhlasím s autorem, že určitě nebylo rasistické. To ovšem nemění nic na tom, že ODS měla odstavit Topolánka mnohem dříve, nejpozději na podzim 2008 po debaklu v krajských a senátních volbách. To, že ho sesadila ne minutu, ale doslova několik hodin po dvanácté, z ní v mých očích učinilo ideově nevěrohodnou stranu. Nevím, jak teď chce Nečas získat u mně důvěryhodnost, když Topolovi celou dobu dělal "nosiče vody", nijak se nevypořádal s Topolánkovou neblahou érou a dokonce i teď mrhá státními penězi, aby Topolovi, který svým buranstvím vždy dělal jen ostudu,  zajistil  koryto u nadnárodní instituce.

0/0
4.11.2010 1:07

999

Topolovi dost často chyběla úroveň.

A politický výcvik. I když nemám úroveň - jsem-li politik, MUSÍM vědět, že slova "žid", "gay" stejně jako třeba slovo "Hitler" nesmím nikdy vyslovit. A sice proto, že jsou tu taky novináři, kteří čekají, až to slovo vyslovím, a doplní k němu z mnou vyslovených jednotlivých slov a třeba i slabik, bude-li třeba, něco hodně kompromitujícího. V Evropě už bylo dost politiků přinucených rezignovat proto, že vyslovili  slovo které je tabu a byli napáleni jako Topol.

Kromě politiků, po kterých chceme, aby nelhali, a když tak aby moc nelhali, jsou tu taky novináři, kteří jsou placeni za podrazy, podvody, lži, manipulace, prostě za všechno to co je u ostatní populace trestáno, a sice proto, že je tu po tom všem sviňstvu poptávka. Je tu část obyvatelstva, která chce býti obelhávána, a média jim toto přání plní. Za to jsou taky oceňována.

A Topol klábosí v nějaké redakci jako kdyby nevěděl co je to za svině! To se pak nemůže divit.

0/0
4.11.2010 0:23

Kozel_

Topolánek si občas neviděl do úst

Omluvu beru, ale je fakt, že podobných omluv řekl T. více. Říkal je lehko a spíš je z nich dojem, nějak to s nima sfouknu. Omluvím se, to mi nic neudělá.

Své excesy omluvil, ale nešlo o jeden případ, a podobných věcí nebylo ani pět, ale opravdu celá řada.Ono lze vysvětlit vše, vč. nahatého koupání u Berlusconiho na zahradě - a určitě má pravdu, že to bylo na soukrém místě. Nicméně skandál tím způsobil a Fischerům případ byl asi ten poslední. Dokládal, že se prostě nepoučil. Navenek se "kál", ale dál dělal po svém, tj. absolutně neukázněný.

Jinak jako premiéra jsem ho neviděl tak zle. Velmi dobře postupvoal vůči Paroubkovi, když nechtěl velkou koalici. Nečas je uhlazenější, ale vůči např. pražským námluvám se socialisty se Topol uměl vyjádřitu už tehdy. Naprosto přesně. Možná taky díky své neukázněnosti. Taky uměl poměrně jasně zasáhnout lidem jako Tlustý. ODS určitě prospělo, když se zbavila tohoto člověka. I jeho výroky vůči Hušákovi, toho si stále cením.

0/0
3.11.2010 23:45

newky

karma +

Přesně tak, skvěle vystiženo. Je až směšné, že po všech těch skandálech, které Topolánka provázely, to byl právě tento rozhovor, který mu definitivně zlomil vaz.

0/0
3.11.2010 23:08

E.M.R. verze 1.3

Vinen je Paroubek !

Jelikož shodil vládu uprostřed předsednictví !;-)

0/0
3.11.2010 22:19

MacX

K tomu tři věci...

1) Jedna věc je, že máte v té analýze věcného obsahu toho, co Topol řekl, pravdu. Každý, kdo má základní textovou gramotnost, to musel snadno poznat už tehdy. Bohužel, zřejmě žijeme v zemi, kde jsou elity negramotné.

I když...

2) Druhá věc totiž je, že tenkrát zřejmě vůbec nešlo o to, co Topol opravdu řekl, ale o to, že se ho jeho vlastní strana už potřebovala zbavit, a tak se hodilo cokoliv.

3) A třetí věcí je obecně Topolovo nedbalé vyjadřování a poněkud buranské chování, ze kterého si každý může vyvodit, co chce. Viděl jsem teď Český mír od Klusáka-Remundy, a Topol se tam chová jako vidlák.

0/0
3.11.2010 22:18

nickless

S autorem souhlasím

A díky, že si dal práci a takto to pěkně rozpitval.

Jinak dobře, že Topol zmizel a je mi úplně jedno, jaký pro to byl důvod. Těch důvodů bylo za roky jeho působení nespočítaně.

0/0
3.11.2010 22:02

vladislavjan

Naprosto souhlasím a karma,

zajímavé je taky to, že media psala, že urazil v onom rozhovoru i gaye.! A velice lituji toho, že v Berlusconiho vile nebyl o dva nebo tři roky dříve jiný náš premiér.;-D

0/0
3.11.2010 21:29

ladhela

souhlasím

,jen nechápu proč media zůstala chladná ,za veřejné prohlášení Paroubka, že na bilboardech , Topolánek a ještě někdo ,už nevím kdo to byl .. že vypadají jako z Jedličkova ústavu .. to je divné , to byla urážka všem postiženým lidem a média nic ani ťuk ..

0/0
3.11.2010 21:21

vladislavjan

Re: souhlasím

doplněk k Paroubkovu prohlášení: http://www.lidovky.cz/foto.asp?c=A100419_185200_ln_domov_ani&r=ln_domov&strana=1&foto1=TSH3195fc_9p3h1321_8_.jpg&inframe=1

0/0
3.11.2010 21:40

ladhela

Re: souhlasím

to je dobré ,to jste mě rozesmál ;-D

0/0
3.11.2010 21:45

Nenecháme se okrádat kapitalisty

Re: souhlasím

nádherná momentka ;-D R^

0/0
3.11.2010 23:39

mašlomcha

spíš Topolánek příliš pozdě, pokud vůbec někdy,

pochopil, že se dopustil nactiutrhání. Premiér se toho musí zdržet i v soukromí natož při natáčení rozhovoru. Ale to je někomu buď dáno nebo není. Svou roli určitě sehrály okolnosti a Topolánkova snaha o neformálnost. Politik se prý nemůže chovat stále korektně.

Jsou ale určité hodnoty a nepsaná pravidla. Nečiň nikomu to, co si nepřeješ, aby se dálo tobě. Například.   

Nactiutrhání a pomluva mají jedno společné: je to šíření informací, které měly zůstat důvěrné. Nebo se dá předpokládat jejich důvěrný charakter a proto je slušné o nich nemluvit. Pomluva se od nactiutrhání liší jen tím, že pomluva je šíření informací úplně nepravdivých. Nactiutrhání je šíření/vynášení informací sice pravdivých, nicméně ten, kterého se týkají nebo, jehož cti nebo i soukromí se dotýkají by si stěží přál, aby byly na potkání každému sdělovány. Trestný čin to není ale nepatří se to.         

V každém případě nactiutrhání od premiéra je určitě mnohem nepříjemnější než třeba od nějaké "paní" na ulici.

  

0/0
3.11.2010 21:07

RumBum

naprosty souhlas

usetril jste mi jeden blog, ke kteremu bych se asi stejne nedostal :-). Panu Topolánkovi by se jistě dalo vytknout spoustu věcí, ale s obsahem jeho "rozhovoru" snad nemůže pravicově smýšlející člověk nesouhlasit (nemluvim o forme - ta byla otresna). Zvlast, kdyz mluvil o pravech jednotlivce  a skupin - to je neco, co bychom si

meli stale pripominat.

Napada me paralela s proslavenym projevem pana Jakese , ktery byl svou formou také otřesný, ale za obsah by se dnes nemusel stydet lecktery pravicovy politik.

Bohuzel, zijeme v dobe novinovych titulku - a tohle samozrejme musi premier vedet.

0/0
3.11.2010 21:05

2718

Jo souhlas

Fishera jsem si taky docela vazil, ale tohle jeho hrani na spravedlivě ublizeneho, je styl politiky, který nemám rád. Vyznačuje se tím například hradní hlásná trouba Hájek.

0/0
3.11.2010 21:02

2718

Re: Jo souhlas

Omlouvam se, myslel jsem Jakla. Nemam je rad oba :-)

0/0
3.11.2010 21:07

RumBum

Re: Jo souhlas

:-):-)R^R^

0/0
3.11.2010 21:14

baano

Re: Jo souhlas

R^R^R^

0/0
3.11.2010 22:03

QT48

Nechápu

jak může někdo dělat advokáta Topolánkovi a ještě zadarmo ;-D;-D;-D.

0/0
3.11.2010 20:58

Tryskomys Muf

Souhlas.

0/0
3.11.2010 20:20

jitkaX

Topolánek???? Kdo to je?

Proboha lidi, koho dneska ještě Topolánek zajímá, trpíme snad ztrátou paměti?Jakákoliv diskuse na téma Topolánek versus Fischer zase jen ubližuje slušnému člověku a tím je pan Fischer. Já osobně po dobu jeho premiérování se nemusela stydět, že žiju v ČR. Pan Topolánek se svými kamarády nastavili laťku "slušnosti", která nás drtí ještě dneska a hodně dlouho se jí nezbavíme - protože špatné chování se stává normálem rychleji než dobrý příklad. Pan Topolánek a jemu podobní sprosťáci by měli z této republiky rychle vypadnout a svoje manýry uplatňovat ve světě. Jsem přesvědčená, že by jim tam spadl hřebínek. Pane Topolánku, Paroubku, Němče, Jančíku, Béme, paní Vesecká ....... stydím se za Vás.:-/ 

0/0
3.11.2010 19:46

harmonická perzistence paměti

Re: Topolánek???? Kdo to je?

Souhlas, až na toho "slušného" Fischera. Slušný člověk by nevstoupil v 80. letech do KSČ.

0/0
3.11.2010 20:04



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.