Firma v létě loňského roku stěhovala své distribuční centrum z Horních Počernic do Jiren a zatím managementu asi nezbývá než tlouct hlavou do stěny, jelikož tak drsný dopad na úroveň jejich služeb nepochybně v projektovém plánu nebyl. Od podzimu 2015, kdy začaly informace o problémech tohoto e-shopu prosakovat do zpravodajství, uplynula spousta času. Já sám jsem bral tyto informace na lehkou váhu a na portálu Mall.cz nedávno učinil objednávku na 4 položky, jednou z nichž byl pytel psích granulí.
Sdílím svůj dopis, který jsem zaslal jako odpověď na reklamační oddělení poté, kdy na žádost o zrušení objednávky reagovali až v době, kdy objednávku po všemožných útrapách stihli doručit.
-----
Dobrý den,
dovolte mi ve stručnosti shrnout příběh mojí objednávky.
Zboží jsem objednal a zaplatil 9.1.. Hned při objednávce jsem byl informován, že zboží v objednávce 91077144 obdržím později, přibližně kolem 15.1..
Neprodleně po provedení objednávky jsem přes kontaktní formulář žádal změnu doručovací adresy, neb při nákupu jsem omylem zvolil nesprávnou. Ve středu 13.1. odpoledne, na samém konci uváděné maximální 3denní lhůty jsem obdržel odpověď, že bohužel zboží se již expeduje a adresu není možné změnit. Přitom ale již o den dříve, tedy 12.1. jsem obdržel první část své objednávky na tuto změněnou adresu.
Dne 19.1. jsem obdržel automaticky generovanou zprávu, že datum předání objednávky 91077144 bylo změněno a předpokládané datum je 22.1..
Další email přišel 21.1. v noci s tím že předpokládané datum předání přepravci je 21.1. (ano, ten samý den, kdy email přišel).
O dva dny později (23.1.) nicméně přišel další email o tom, že předpokládané datum předání přepravci se posouvá tentokrát na 28.1..
Zajisté se nedivíte, že v tu chvíli už mi s těmito hříčkami došla trpělivost a přes kontaktní formulář jsem 24.1. žádal zrušení objednávky a vrácení platby. Kdo mohl tušit, jestli 28.1. nepřijde další email o odložení data expedice. Namísto odpovědi přišlo v pondělí 25.1. nečekané oznámení o expedici zboží a to 26.1. dorazilo. Odpověď na mou žádost přišla až dnes, 28.1., tedy po 3denní lhůtě.
Rád bych vám závěrem řekl, že než se vám povedlo doručit mi objednané psí granule, můj pes pošel hlady. Nepošel, ale dvakrát jsem byl v mezičase nucen kupovat provizorní balení krmení, aby pes do doručení vaší zásilky nehladověl.
Toto je suverénně nejhorší zkušenost s jakýmkoli e-shopem, jakou jsem měl tu "čest" kdy udělat a reklamu vám rozhodně nedělá.
S pozdravem
Jan Mareš
Můj předchozí blog: Palmové svinstvo
PS: Z reklamačního oddělení Mall.cz mi napsala paní Palmová. Dneska už je to fakt všude...