Vážení v Mall.cz, děláte si ze zákazníků šoufky?

29. 01. 2016 10:04:23
Mall.cz pro mě dřív byla celkem solidní značka. Zdá se ale, že poslední dobou dělá tato firma vše pro to, aby svou silnou pozici na trhu oslabila, co to jen dá. Křetínský tak zainvestoval do značky padající rychleji než cena ropy.

Firma v létě loňského roku stěhovala své distribuční centrum z Horních Počernic do Jiren a zatím managementu asi nezbývá než tlouct hlavou do stěny, jelikož tak drsný dopad na úroveň jejich služeb nepochybně v projektovém plánu nebyl. Od podzimu 2015, kdy začaly informace o problémech tohoto e-shopu prosakovat do zpravodajství, uplynula spousta času. Já sám jsem bral tyto informace na lehkou váhu a na portálu Mall.cz nedávno učinil objednávku na 4 položky, jednou z nichž byl pytel psích granulí.

Sdílím svůj dopis, který jsem zaslal jako odpověď na reklamační oddělení poté, kdy na žádost o zrušení objednávky reagovali až v době, kdy objednávku po všemožných útrapách stihli doručit.

-----

Dobrý den,

dovolte mi ve stručnosti shrnout příběh mojí objednávky.

Zboží jsem objednal a zaplatil 9.1.. Hned při objednávce jsem byl informován, že zboží v objednávce 91077144 obdržím později, přibližně kolem 15.1..
Neprodleně po provedení objednávky jsem přes kontaktní formulář žádal změnu doručovací adresy, neb při nákupu jsem omylem zvolil nesprávnou. Ve středu 13.1. odpoledne, na samém konci uváděné maximální 3denní lhůty jsem obdržel odpověď, že bohužel zboží se již expeduje a adresu není možné změnit. Přitom ale již o den dříve, tedy 12.1. jsem obdržel první část své objednávky na tuto změněnou adresu.
Dne 19.1. jsem obdržel automaticky generovanou zprávu, že datum předání objednávky 91077144 bylo změněno a předpokládané datum je 22.1..
Další email přišel 21.1. v noci s tím že předpokládané datum předání přepravci je 21.1. (ano, ten samý den, kdy email přišel).
O dva dny později (23.1.) nicméně přišel další email o tom, že předpokládané datum předání přepravci se posouvá tentokrát na 28.1..

Zajisté se nedivíte, že v tu chvíli už mi s těmito hříčkami došla trpělivost a přes kontaktní formulář jsem 24.1. žádal zrušení objednávky a vrácení platby. Kdo mohl tušit, jestli 28.1. nepřijde další email o odložení data expedice. Namísto odpovědi přišlo v pondělí 25.1. nečekané oznámení o expedici zboží a to 26.1. dorazilo. Odpověď na mou žádost přišla až dnes, 28.1., tedy po 3denní lhůtě.

Rád bych vám závěrem řekl, že než se vám povedlo doručit mi objednané psí granule, můj pes pošel hlady. Nepošel, ale dvakrát jsem byl v mezičase nucen kupovat provizorní balení krmení, aby pes do doručení vaší zásilky nehladověl.

Toto je suverénně nejhorší zkušenost s jakýmkoli e-shopem, jakou jsem měl tu "čest" kdy udělat a reklamu vám rozhodně nedělá.

S pozdravem
Jan Mareš

Můj předchozí blog: Palmové svinstvo

PS: Z reklamačního oddělení Mall.cz mi napsala paní Palmová. Dneska už je to fakt všude...

Autor: Honza Mareš | pátek 29.1.2016 10:04 | karma článku: 19.68 | přečteno: 1483x

Další články blogera

Honza Mareš

Asistenčním službám napospas

Asistenční služba vám jako klientovi poskytuje v první řadě pocit zabezpečení pro případ nehody nebo defektu. Když ale k nehodě nebo defektu dojde a vy asistenci skutečně potřebujete, můžete o tento pocit velmi rychle přijít.

23.8.2022 v 13:05 | Karma článku: 38.06 | Přečteno: 3709 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 3 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 14.56 | Přečteno: 275 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.52 | Přečteno: 476 | Diskuse
Počet článků 23 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 4984
Člobrda, který přemýšlí o dění okolo sebe vlastní hlavou, který je nerad zticha, když něco není, jak by mělo být, nebo když něco stojí za komentář.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...