Honza Mareš

Člobrda, který přemýšlí o dění okolo sebe vlastní hlavou, který je nerad zticha, když něco není, jak by mělo být, nebo když něco stojí za komentář.
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5044x

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Honza Mareš

Tak přeci je nám ta Evropa k něčemu dobrá

Jsem z těch, kteří se na svižnou evropskou integraci a rozšiřování pravomocí evropských institucí dívají trochu nervózně. Vyjádření Evropské komise ohledně proplácení poplatků v krajích ale vítám s nadšením.

11.6.2010 v 1:01 | Karma: 19,67 | Přečteno: 1424x | Diskuse| Politika

Honza Mareš

Kterak jsem byl předvolán za parkování před vlastním vjezdem

Pro zpestření všedního dne budiž všem k dispozici má humorná osobní zkušenost s Městskou policií. Komu se nebude zdát humorná, nechť mi odpustí.

9.6.2010 v 9:03 | Karma: 34,26 | Přečteno: 8675x | Diskuse| Osobní

Honza Mareš

Mluvil jsem s Paroubkem, mluvil jsem se Schwarzenbergem

Za dobu trvání mého volebního práva jsem pouze dvakrát měl tu "čest" vyskytnout se na předvolebním mítinku politické strany. Běžně tyto akce nevyhledávám. Jsem přesvědčen, že více informací o tom, co mi může ta která strana nabídnout, snáze získám v teple domova, v pohodlí mého kancelářského křesla, ve světle mého počítačového monitoru či mé televizní obrazovky. Navíc u nás doma zpravidla nelétají vejce, pěsti ani láhve utopenců.

5.6.2010 v 1:23 | Karma: 48,11 | Přečteno: 19004x | Diskuse| Politika