Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám s nimi podobnou zkušenost, jen granule byly kočičí a doručovací adresu jsem neměnila. Objednávku jsem po delší korespondenci také zrušila a po urgenci mi dokonce i vrátili peníze. Už jsem si je vyřadila z oblíbených dodavatelů, i když jsem dříve u nich nakoupila různé věci naprosto v pohodě a bývala jsem s nimi spokojená.

0 0
možnosti

Také jsem je musel vyřadit,od roku 2010 do 2014 jsem v Mall utratil dost peněz,výdejna téměř za rohem,byl jsem VIP bez jakýchkoli poplatků a s výhodami....najednou konec - tlusťochu zaplať výpalné,už nejsi ve VIP klubu,nevím proč....

0 0
možnosti

L98i33b87o48r 51S49y91n68e57k

29. 1. 2016 10:09

Objednávám u nich velmi často a jeden den objednám, druhý den mám doručeno. Musím říci, že mám jen výborné zkušenosti. Chyba se může vloudit všude i do Volkswagenu a jaká je to značka.

0 0
možnosti

Objednávala jsem u nich také velmi často, ale pomalu končím.... Moje zkušenosti "dnes objednám a zítra dostanu" už neplatí, lhůta se prodlužuje, posouvá, odpovídají nelogické nesmysly, přesně jak píše blog. Vrcholem byly dvě moje reklamace (jedna trvala dva měsíce, druhá od 1.10.2015 až do poloviny ledna, kdy mi konečně vrátili peníze).

Obávám se, že se nejedná o vlouděnou chybičku, ale systémový problém..... Mě, jako klienta, ztratili.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS