Diskuse

"Líbí se mi" aneb Facebook rájem vyčůraných i naivních

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nyny.

26. 8. 2010 14:51
no

pak se nedivte, že je dostatek inteligentních osob, které xichta ignorují, nevidím důvod, proč by to mělo být pro jakýsi image.Ono už z podstaty pojem přítel je zde devalvován na nulu a ono zasílání zpráv, kde se co šustne není úplně normální a tak nějak patří k pubertálnímu věku. Vrcholem je cpaní nosů politiků ...brrr

0 0
možnosti

neuker

25. 8. 2010 15:08
Pravda

Ok Ok. Tohle je přesně to co jsem si celou dobu myslel. Ještě chápu, že je někdo naivní a přídá se do skupiny, kde může vyhrát mobil. Přece jenom, nic ho to nestojí. Ale pokud se někdo bez zamyšlení přidá do skupiny typu: dej to se mi líbí pošli pozvánky všem přátelům a pošleme ti tvůj celkový rodokmen. Tak je to pro mě idiot.

Vysvětlovat proč, snad není nutné.

0 0
možnosti

hromo.bití

25. 8. 2010 13:31
na FB jsem byl asi rok a půl, nebo dva roky

a nedávno jsem zrušil profil. Po tý době mi prostě začal lízt na nervy, a taky jsem si řikal, že neni normální sledovat, co ostatní dělaj a vůbec, že tam trávim tolik času... takže nazdar fejsbuku, bylo mi s tebou fajn, bez tebe mi je líp :)

0 0
možnosti

Napalm

24. 8. 2010 22:36
FB

Proboha, hlavně už NIKDY nepište o věcech, kterým vůbec nerozumíte...

0 0
možnosti

balusek

25. 8. 2010 5:51
Re: FB

Pokaždé mě fascinuje z jakého titulu si dovolujete taková velkohubá prohlášení. Autor na blogu nepíše eseje, ale svoje názory, pocity a to co se mu zachce. Když tomu nerozumíte, nenapadejte ostatní. Nemáte právo nikoho posuzovat a hodnotit.

0 0
možnosti

FenyAMG

24. 8. 2010 22:21
naivita

Podle profilů na FB se dokonale pozná, kdo jak je naivní, hloupý, nemá názor a jde s davem. Jsem až překvapen, kolik mých přátel toto splňuje!

0 0
možnosti