Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

cenzor007

6. 7. 2010 22:45
a jé je

nejlepší bloger s novými a neotřepanými nápady a myšlenkamiRvRvRv

0 0
možnosti
/

//rossi.blog.idnes.cz/

6. 7. 2010 21:51
Autore, palec up, hat down.

Ty bláboly a štěkání paroubkomilců níže jen potvrzují správnost a sílu článku. R^

0 0
možnosti
VH

cvlad

6. 7. 2010 21:47
Souhlas.

0 0
možnosti
J

jardahol

6. 7. 2010 20:43
Panu Marešovi.

Je vidět jak z Vás čiší ideologie.

Paroubka přímo nenávidíte - co kdyby Vám naboural modré vidění světa.

Chováte se jako komunisti v 50-tých letech. Jiný názor než Váš není přijatelný.

No a média  a Vy nedáte jinačí fotku Paroubka - nasadili jste mu masku papaláše, aniž víte co to vůbec znamená.

Dále je zbytečné se vyjadřovat.  Stejně  se hned začnete o mně budete vyjadřovat jako o socce nebo o příznivci ČSSDKSČ - dle Vašeho slovníku. Má to ale jeden problém - jsem VŠ a plat mám 40 tisíc, ale nejsem egoista a  uznávám solidaritu, protože ne všichni mohou být podnikatelé.  Toť vše.

0 0
možnosti
S

Sekanice

6. 7. 2010 21:23
Re: Panu Marešovi.

No a co? Pan Mareš si může nenávidět koho chce.... co Vám vadí? Já Paroubka také nemám vůbec ráda...a taky co? Copak ho musí všichni volit a když jeho, nebo ČSSD nechtějí, tak jsou pitomci? Tady jde především o to, že zejména pan Paroubek odrazuje spoustu lidí především svou mluvou a urážkami ostatních, kteří s ním nesouhlasí...Já se také nemám špatně, vzdělaná jsem též, mám děti, mám rodiče v důchodu s manželem oba pracujeme, někteří z příbuzenstva podnikají... tak nějak nikdo nemá problém s tím, chápat, že každý má právo na svůj názor a tak nějak rozumíme i tomu, že kvůli tomu,že jak vy píštete, ne každý může být podnikatel,nemůžeme čekat s nastavenou rukou a čekat, co nám do ní spadne..Paroubek by nás zcela určitě nespasil,to je třeba zase můj názor..tomu jde jen o jeho osobní blaho a naštěstí jsem měla to "právo" dát hlas někomu jinému a ještě jsem z toho měla velkou radost.Doopravdy:-P

0 0
možnosti

šarlota2

6. 7. 2010 20:38
Chtělo by to dát JP na jeho blog

Úplně souhlasím, jen s jednou vyjímkou, prosím ať Parub vynechá i ústecký kraj, rozhodně nám tu bude bez něho šlégra líp.  Šlégr musel skončit s hokejem, tak chtě

od kámoše trafiku s co největším vývarem.l

Oba Jirková prosím s díky odejděte. 

0 0
možnosti
K

kamin22

6. 7. 2010 20:04
Vystižný příspěvek.

Paroubek byl vždycinky nabubřeký, sebestředný a arogantní papaláš. Navíc k tomu ještě málo vzdělaný. Vůbec se nedivre, že svou prohru nepochopil. Budou ho muset distancovat jeho soukmenovci, aby před komunálními volbami stranu ještě více nepoškodil.

0 0
možnosti
R

Ranov

6. 7. 2010 21:45
Re: Vystižný příspěvek.

Tak, tak!!R^ Moje řeč:-)

0 0
možnosti
T

tokiogoro

6. 7. 2010 19:43
Paroubek

Paroubek!!!blabla bla bla bla Paroubeeeeek!!! Bla bla bla Paroubek? Bla bla bla bla....Paroubek!!! Bla bla blaaaaaa. Paroubek, bla, Paroubek....blaaaaa bla bla blaaaaa....Je třeba najít si nového démona, děcka. Paroubek už není in. Já vím, bude to těžké,ale vy to zvládnete. Co třeba Bárta? Zkuste to...blabla bla Bárrrrrta...bla bla Bárta!!!!

0 0
možnosti
LJ

Boshinken

6. 7. 2010 20:36
Re: Paroubek

To jste me uzemnil, jeden argument vedle druheho. :-)

0 0
možnosti
K

kenitsok

6. 7. 2010 19:25
Řecko?

0 0
možnosti
J

josefm

6. 7. 2010 19:11
Honzo,

ne jedna, ale rovnou tři karmy za tento článek!! R^R^

0 0
možnosti
JK

jarda

6. 7. 2010 20:09
Re: Honzo,

Připojuji se k hodnocení pana "josefm". R^

0 0
možnosti
H

haha222

6. 7. 2010 19:03
Jak ubohé,

k tomu blogu už není víc co dodat!

0 0
možnosti
JK

jarda

6. 7. 2010 20:08
Re: Jak ubohé,

VYNIKAJÍCÍ  A  NE  UBOHÉ, pane haha !;-DRv

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5044x
Člobrda, který přemýšlí o dění okolo sebe vlastní hlavou, který je nerad zticha, když něco není, jak by mělo být, nebo když něco stojí za komentář.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy