Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VKZ

Vul zustane volem.

a nakoho to zde plati, at si kazdej vybere sam :)...

0/0
11.7.2010 17:21

zeolit

J.Paroubka nebrat, ten je vždycky "druhej"!

A hlavně, neváhal by spolupracovat s komunisty...

0/0
11.7.2010 10:16

Usmolená štětina

Re: J.Paroubka nebrat, ten je vždycky "druhej"!

...už aby to bylo!

0/0
11.7.2010 12:02

zeolit

Rada pro ČSSD: zvolte M. Urbana za předsedu.

Ale to už je kandidát na druhé pozici, v případě, že to nevyjde se Špidlou...

0/0
11.7.2010 10:15

zeolit

Rada pro ČSSD: zvolte V. Špidlu za předsedu!

0/0
11.7.2010 10:13

Judge Dredd je o5 tady

Ach jo

tak ho nečtěte, nepiště o něm... pokud se o něm nebude psát, nikdo nebude ty jeho plky číst - nečtu je, ale dovedu si je živě představit - tak pochopí, že je konec...

0/0
10.7.2010 22:33

martiXXXX

hmmm

Stejně je to zajímavé...'CSSD nevládne už or roku 2006 a Paroubek už není ani předsedou ČSSD a přesto stále existuje spousta lidí, kteří nez něj nemůžou být a stále s eproti němu vymezují.......zajímavá davová psycholgie obětního beránka...davové pudy, veřejné mínění, ...nejnižší stránka lidské přirozenosti

0/0
9.7.2010 11:48

DvorkaM

Re: hmmm

Že někdo nesouhlasí s názory cizího člověka je nejnižší stránka lidské přirozenosti?? Kolego vy jste ten slovník četl asi vzhůru nohama.

0/0
9.7.2010 21:02

generál.MacArthur

Re: hmmm

Jan Mareš je chudák bez vlastního názoru, stejně jako vy. Nechali jste se strhnou lživými medii.Rv

0/0
10.7.2010 9:39

Chattusil

Re: hmmm

Bez vlastního názoru? No já nevím, příjde mi že pan Mareš své osobní názory ve článku prezentoval dostatečně.

0/0
10.7.2010 15:30

ceska.c

pan Paroubek

už nic nepsat a ostatní na blogu prezentovat svoje trapné prdy.

0/0
7.7.2010 22:53

vaclav

Re: pane Paroubeku držte se...

A já myslel , že tihleti"blgeři" ,  jinak hlavičky s vymytýma mozkama ztratí téma.  Ale asi ne. Vystačí si přád s Paroubkem. Přeji hodně slin na plivání.V

0/0
8.7.2010 8:17

klatil

Re: pan Paroubek

Tihle moulove si proste bez Paroubka svoji dalsi "literarni tvorbu" nedovedou predstavit. Chybi jim - je to zvlastni smes nenavisti-obdivu- ....        ;-)

0/0
8.7.2010 13:37

Masculine reloaded

pane autore karma

Jen bych dodal, že jakožto levicově zaměřenému člověku mi "vymyl mozek" pan Paroubek svým bezskrupulózním populismem a tahem na koryto. A také mu děkuji, že jsem byl schopen se na politickou scénu podívat komplexněji a nepřehlížet existenci Grossů, Krausů, Zgarbů a dalších šíbrů z řad ČSSD jen kvůli přetrvávajícímu znechucení ze (dle mého názoru) zpackané privatizace.

0/0
7.7.2010 20:51

M61

Já Paroubka neprosím, aby mlčel

Jakožto politicky naprosto stupidní člověk, který volí proti ČSSD, neprosím Paroubka, aby mlčel. Jen dál a jen houšť, cítím, jak pomáhá ;-)

0/0
7.7.2010 17:25

Rostratus

Re: Já Paroubka neprosím, aby mlčel

R^ A navíc baví..... Také se ho snažím vnímat spíš optimisticky. Navíc teď už pro nás není tak drahý a nebezpečný  .....:-)

0/0
7.7.2010 18:45

CarX

Re: Já Paroubka neprosím, aby mlčel

;-DR^

0/0
9.7.2010 23:07

ruger.forever2

Autor popsal obecné pravdy. Ale v něčem se hluboce mýlí

Pan Paroubek by měl psát a mluvit  ještě více. Je to stejně silné , jako nadmutý obsah střev . Musí to ven. A to je dobře.

Osobně bych pana PAroubka pro jeho empatii, pravdomluvnost a inteligenci nikdy nevolil. Pokud ale bude více vidět, dopadnou podzimní volby dobře.

Pane PAroubku , rozhodně se nenechte umlčet! Byla by velká škoda, pokud byste  voliče nemotivoval stejně dobře, jako o parlamentních volbách.

0/0
7.7.2010 14:50

CarX

Re: Autor popsal obecné pravdy. Ale v něčem se hluboce mýlí

Škoda, že Vám nemůžu dát karmu R^

0/0
9.7.2010 23:08

Usmolená štětina

Re: Autor popsal obecné pravdy. Ale v něčem se hluboce mýlí

Spíše by to chtělo dát hlavu pod studenou sprchu.

0/0
11.7.2010 12:04

Reeve

Slovo demokrata

"...měl byste i podstatně omezit svou touhu být vidět a slyšet."

Toť slovo pravého demokrata!

0/0
7.7.2010 9:40

Ipma

Re: Slovo demokrata

Myslím, že se mýlíte - tady nejde o demokracii, ale o dobrou radu. Pan paroubek evidentně nepochopil, že o něj většina lidí nestojí a stále se snaží někam procpat .... tak mu autor - a řekla bych, že slušnou formou - poradil, aby mlčel. Když mu to neřekli v mladém věku rodiče, musí mu prozradit někdo jiný, že není slušné se cpát někam, kde o člověka nestojí ....

0/0
7.7.2010 9:49

Astartoth

Re: Slovo demokrata

Tak at lide jeho clanky nectou. Mimochodem, kde autor a jemu podobni rikaji reklamnim marketakum, at omezi reklamu, ze ji nikdo nechce?

0/0
7.7.2010 10:30

molok

Re: Slovo demokrata

Paroubek píše své osobní postřehy na své soukromé blogy či FB. Pokud tyto média neustále šmírují a otiskují jeho žblepty, není to chyba Paroubka ale spíše těch médií. Tedy chyba...?, do té doby, dokud budou mít takové články vysokou čtenost budou média zveřejňovat každé jeho uprdní. Neschopnost rozlišit  npovolební přepis Paroubkova soukromého deníčku a opravdové vnucování skrze rozhovory, mediální prohlášení a tiskovky, není autorova absence demokratičnosti jak píše autor prvního příspěvku, ale obyčejná snížená rozlišovací schopnost daná zřejmě automatickým reflexem rudého hadru při slově Paroubek ...

0/0
7.7.2010 10:38

Reeve

Re: Slovo demokrata

Sníženou rozlišovací schopnost jsem samozřejmě zaznamenal. Ale závěrečné vyústění do věty "Hlavně už, prosím vás, mlčte" nemohu vnímat jinak než jako nepochopení principu demokratické diskuse. Leda že by autor byl nekritickým příznivcem ČSSD a cítí nutkavou potřebu bývalého předsedu veřejně umravnit.

0/0
7.7.2010 11:31

alig agil

Re: Slovo demokrata

máte problémy pochopit psaný text.

0/0
7.7.2010 10:26

DvorkaM

Re: Slovo demokrata

on četl jenom nadpis

0/0
9.7.2010 21:16

Paul Sulc

Paroubek je jako Havel,

furt musi do neceho remcat a poucovat. V podstate se zvadly politik musi zviditelnit, aby na nej padl odlesk slavy. At zavrou hubu oba dva a uzivaji si pense.A Jyrka si muze hrat z detatkem a delat tutututu, nunununu.

0/0
7.7.2010 9:28

Astartoth

Re: Paroubek je jako Havel,

Dle tveho zalostneho pravopisu bych te soudil na volice ODS Rv

0/0
7.7.2010 10:30

alig agil

Re: Paroubek je jako Havel,

a já tebe podle kastování považuju za komouše.

0/0
7.7.2010 11:35

Usmolená štětina

Re: Paroubek je jako Havel,

ODS, komouš....a ty jsi pitomec.

0/0
11.7.2010 12:07

Paul Sulc

Re: Paroubek je jako Havel,

ale kdez ODS, v Cesku uz neziju od 67 roku. Jen me vadi politici kteri zavadeji narod stale do nejakych vykalu, stale smradlavejsich

0/0
7.7.2010 23:46

kolemjdouci1974

Re: Paroubek je jako Havel,

srovnattyto dva lidi a jejich historickou ulohu je blbost

0/0
7.7.2010 21:17

Paul Sulc

Re: Paroubek je jako Havel,

Asi ano, Paroubek neoblboval naros pravdou-laskou, nehlasal nejsme jako oni a ze udelame tly\ustou caru. Diky maliri tlustych car se rudi vrazi dozili peknych pensi, z druhych se stali kapitani prumyslu a uspesni tunelati.Fanaticky irracionalni snilek je mnohem nebezpecnejsi nez pouhy lump.

0/0
8.7.2010 1:06

tvé horší já

Re: Paroubek je jako Havel,

ze jsi sem ty lidi neprijel teda veset, ty hnupe.

0/0
8.7.2010 13:10

kočičák12

Proč by měl mlčet?

Jen ať si Jyrka kecá, aspoň bude nějaká sranda! Stejně ho už dávno nikdo nebere vážně.;-D;-D;-D;-D

0/0
7.7.2010 9:07

chose.cyrany

Mu he he

Je příznačné , že nám iMFdnes nabízí nepřeberné možnosti ,jak svoji frustraci vyblít na Paroubka, Zaorálka atd. ,ale je zticha o zásadních věcech . Např. těch , že v zemích s nejvyšším zdaněním Dánsko, Švědsko atd. mají relativně nejmenší problémy s krizí a naopak s nízkou daňovou zátěží např. Řecko , Španělsko, Lotyšsko atd. mají ohromné problémy

0/0
7.7.2010 9:03

chose.szdimera

Mu he he

Je příznačné , že nám iMFdnes nabízí nepřeberné možnosti ,jak svoji frustraci vyblít na Paroubka, Zaorálka atd. ,ale je zticha o zásadních věcech . Např. těch , že v zemích s nejvyšším zdaněním Dánsko, Švědsko atd. mají relativně nejmenší problémy s krizí a naopak s nízkou daňovou zátěží např. Řecko , Španělsko, Lotyšsko atd. mají ohromné problémy

0/0
7.7.2010 8:33

molok

Uplně dobře nechápu,

proč mají média tendenci neustále přetiskovat Paroubkovi soukromé blogy (ten píše každý druhý politik) a lidi mají tendenci tyto články neustále číst a posléze kritizovat Paroubka za to, že neustále vtírá. Kromě těch médií jsou pak blogy jako tento neustálým vzkřišováním osoby Paroubka z politicky mrtvých. Předvolební agitace např. MfDnes se smrskla na dva pojmy Řecko a Paroubek. Řecko jako nezajímávé už jsme zdá se nadobro opustili, teď by to už chtělo vynechat i toho Paroubka, nikoho už totiž nezajímá ...

0/0
7.7.2010 8:22

Reeve

Re: Uplně dobře nechápu,

Než bude jasné, kdo bude předsedou ČSSD (odložení volby až na příští jaro je z tohoto pohledu geniální tah) a kdo tedy převezme roli vrchního Belzebuba, musí se v této roli "udržovat" Paroubek. Bylo by totiž trapné, kdyby média za vrchního satanáše označila Sobotku a předsedou by se stal třeba Hašek.

0/0
7.7.2010 9:45

Rostratus

Re: Uplně dobře nechápu,

Pletete se a to velmi. Paroubek zajímá mnoho lidí vč. vás a to dokonce tak, že jste se nejen odhodlal si o něm přečíst článek s nejvyšší karmou ale dokonce reagovat v diskuzi. J.P. je dle mého soudu velmi kontroverzní osobou, která svým chováním, vystupováním, reakcemi, dokonce i vizáží provokuje široké masy. Ovšem spíše v tom záporném slova smyslu. Proto články jeho a  o něm poutají pozornost, zvyšují karmu a svojí sledovaností nesou peníze. Kvalita obsahu a myšlenky je vcelku podružná.... ;-)

0/0
7.7.2010 18:58

chose.szdimera

M ueh eh

Jo to je tak. Člověk toho mnoho nezná, mnoho toho nezažil a ani jeho názory nejsou nijak pro ostatní, mimo jeho maminky,zajímavé. Nadruhou stranu tihle lidi neomylně vycítí co by se mohlo  establishmentu tj. těm co mají moc a peníze líbit. A podle toho upraví své názory a chování. Ovšem junák Mareš není zdaleka jediný, kdo  se svými lokajskými a moci se podbízejícími články snaží vrchnosti zavděčit. Vždyť Paroubek chtěl boháčům tzn. i těm majitelům medií zvýšit daně.  Téma Paroubek a jeho různě sofistikované  zesměšňování se stalo po mnoho let dobrým byznysem. Mareš (ten z Reflexu), Neff,  Doležal, Havránek, různí nímandi , kteří se dostali do výběru blogů  na idnes jen tím , že napadali Paroubka..atd.

0/0
7.7.2010 8:17

Boma

Re: M ueh eh

Ano. Myslím si že nad Paroubkem si spousta takových hladila své ego.

Hezký den

0/0
9.7.2010 10:20

Chestmir

Uz toho Paroubka nechte napokoji

Myslim, ze nejlepsi je ted Paroubka ignorovat. Ani blogari by nemeli otevirat diskusi na tema Paroubek, a pomahat tak jeho popularite. Kopat do politicke mrtvoly je snadne ... Kdyz o nem budete porad tak psat , tak se vam muze stat, ze se na vas zase vrati a bude strasit nejenom vas, ale take vase deti. Nastesti se hodne deti (maldych) tentokrat leklo. Je mi uprimne lito vsech tech novinaru, kteri za nim porad lezou a neco chteji psat. Je to ubohe, no, kdyz za to ale dostanou nejaky ten gros, tak to delaji. Socialni demokrati si to doma snad vyresi sami, a priste prijdou snad s necim trochu lepsim. U naroda jako jsou Cesi, tj. s pomerne vysokym stupnem socialniho citeni, stadnim schovanim a zazranou zavisti, budou zase nekdy priste bodovat lepe. Nemuzou ale sazet na to, co tam nechali radit az donedavna. To byla ostuda ....:-)

0/0
7.7.2010 7:35

marty.rock

...

Naopak!!! Jen pyš Jyrko pyš!!! ,,Obyčejní" jistě hltají každou vědu, i když bych se podivil kdyby měli internet. Jyrkovy opusy se budou brzy šířit jako samizdat..... 

0/0
7.7.2010 6:58

vortc

Re: ...

Člověče, Marty u tebe je na první pohled vidět, že jsi příznivec české pravice - hloupý, bez vzdělání, bez perspektivy. Popros někoho ve svém okolí, nejlépe souseda, aby tě doučil gramatiku, protože tvoji rodiče to evidentně nezvládají , asi jsou věčně na schůzi ODS, nebo TOP a tam se ničemu kloudnému nepřiučí.;-D;-D;-D

0/0
7.7.2010 7:17

tnx

Re: ...

To, že je to to negramota, neznamená, že je to typický příznivec pravice. Vím, že to musí levičáky štvát, ale levice vítězí v těch krajích, kde je nejmenší poměr vysokoškolsky vzdělaných lidí na obyvatele. Můžeš se snažit stokrát psát opak, stejně to nezměníš, protože tyhle triky platí zase jen na ty méně inteligentní.

0/0
7.7.2010 7:35

Boma

Re: ...

Vzdělaný člověk nemusí být nutně inteligentní, pouze se to od něj očekává. Vzdělání není patent na rozum. Vždyť i někteří zločinci byli velmi inteligentní. Nechci nikoho urazit ale jeden můj známý kterého jsem si velmi vážil neboť byl vdělaný a inteligentní říkal,   "není nic blbějšího něž čerstvě vystudovaný" V některých mě známých případech mu dávám za pravdu.

Hezký den.

0/0
9.7.2010 10:15

Ipma

Jejda, neporadil byste mi, co dělat?

Jsem příznivec české pravice - sebekriticky prohlašuji, že hloupá jsem spíše podprůměrně, vysokou školu mám a mé pracovní i osobní perspektivy vypadají poměrně nadějně. Co s tím, soudruhu?

0/0
7.7.2010 9:47

naja

Pana

Paroubka opravdu nemusím a je dobře že odešel z postu předsedy ČSSD.Ovšem právo na svůj názor má,stejně jako Vy nebo já.

0/0
7.7.2010 6:04



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.