Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EW

rosnička

9. 6. 2010 14:10
Nedělejte z toho hned dysfunkční rodinu :-)))

To je tak - táta vlastní auto neměl, takže mu ten vjezd byl 364 dní v roce k ničemu. Jen prostě jednou v roce ho potřeboval, aby mu řemeslníci mohli složit okna do dvora. Syn, už dospělý, si půjčoval auto taky tak jednou dvakrát do roka. Takže ani jednoho nenapadlo druhému oznamovat, že zrovna v ten jeden konkrétní den dochází ve věci vjedu ke střetu zájmů. I když spolu žili pod jednou střechou. Díky komické shodě náhod tak holt asistovala Městská policie u "rodinného konfliktu". :-)

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

9. 6. 2010 11:01
Za to, že jste zapomněl,

že v domě bydlíte i s otcem, který by mohl vjezd potřebovat, jste si myslím pokutu zasloužil. ;-)

0 0
možnosti
S

stepulka

9. 6. 2010 10:24
:))

R^

0 0
možnosti
MB

buxus

9. 6. 2010 9:44
Vašemu otci se nedivím

Pronajal jsem si garáž za ne zrovna levný peníz, bohužel v ulici, kde není mnoho příležitostí pro parkování. Parkování cizích lidí před vjezdem do garáže se stalo běžnou věcí. Když jsem těmi lidmi diskutoval, slyšel jsem obvyklé hlášky: "A kde mám teda parkovat?" nebo "Já si dám za sklo telefoní číslo a můžete mi zavolat (za své peníze)", atd. Takže jsem to řešil s městskou policií, která kupodivu poctivě odtahovala auta, než to vešlo v širší známost. Vrata od garáže jsem opatřil cedulí s telefonním číslem na městskou policii a žádostí, aby si tam dotyčný parkující zavolal sám pro odtah, než to udělám za něj. Zatím to docela zabírá.

0 0
možnosti
T

Tecumtha

9. 6. 2010 9:43
krásná historka

;-DR^

0 0
možnosti
JN

Yesname

9. 6. 2010 9:26
Není co

odpouštět. Pobavil jsem se. Hlavně nad tím, jak se to pěkně zamotávalo a jak se všichni nakonec domluvili.

0 0
možnosti
JN

Moravský Slovák

9. 6. 2010 9:21
to je opravdu smutné

že lidé, kteří žijí pod jednou střechou potřebují k vzájemné komunikaci asistenci policie.

0 0
možnosti
MB

buxus

9. 6. 2010 9:46
Re: to je opravdu smutné

No někdy dokonce potřebují k vzájemné komunikaci i O2 Telefonicu. jsou to holt pády.

0 0
možnosti
AJ

aljav2bezduvodneodstrelen

9. 6. 2010 9:15
otázka:

jak měli policisté vědět, že to auto patří vám, "majiteli vjezdu" ??? Zvláště když to auto nebylo ani Vaše ! To mě přijde těžce nelogické, a naopak jste měl ocenit, že Vám policisté tu pokutu dali. co kdyby tam oparvdu parkoval někdo cizí ?

0 0
možnosti

oldiess

9. 6. 2010 9:20
Re: otázka:

Vy jste zase nedával pozor;-D Autor přeci nic takovýho netvrdí, měšťáky zavolal pan otec jako majitel domu, tak mu prostě policisti věřili, že auto není jeho. A o pokuttě řeč nebyla

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5044x
Člobrda, který přemýšlí o dění okolo sebe vlastní hlavou, který je nerad zticha, když něco není, jak by mělo být, nebo když něco stojí za komentář.

Seznam rubrik

Oblíbené blogy